Küzdj, amivel csak tudsz
Amikor az Ötök Testvériségéhez új vadász csatlakozik és beavatottá válik, sokszor részt vesz egyfajta tréningen valamelyik vezető által és a fontosabb támadó varázslatokat, amiket nem ismer, megtanítja neki. Időről-időre új varázslatokat is kidolgoznak közös erővel, így a lista nem feltétlen naprakész.
Más fajok; boszorkányok és eretnekek, vagy netán démonok is ismerhetik ezen varázslatok nagyrészét.
Varázslatok listája
A varázslatokat leginkább a beavatottak alkalmazzák. Nincs kizárva, hogy a vezetők is használatba veszik, ha éppen szükségesek. Persze értelemszerűen ezalól kivételt élvez a
"Kölcsönhatás" nevezetű képesség. Mivel a vezetők csak a saját egyedi képességeiket tudják bevetni.
Marionett ℘ A vadász az elméjével tudja irányítani a megcélzott ellenfelét (egyszerre csak egyet). Bármire képes késztetni az alanyt. Ha kedve van, akkor ezzel végezhet az ellenfelével, de ha úgy tartja, akkor akár a jó oldalra is állíthatja. A varázslat a beavatottnál nem tartós, de egy vezető addig tudja alkalmazni, amíg szeretné.
Szinergia/Együttműködés ℘ Lényegében az alapképességek felerősítésében hasznos. Minden vadász rendelkezik képességekkel, melyek erejét ezzel a varázslattal akár a duplájára is képesek megnövelni. A varázslat alkalmazásához a két fél megfogja egymás kezét, becsukják a szemüket és egy rövid koncentráció után aktív a képesség. Egy aranyszínű aura veszi körül a feleket.
Alapvetően páros képesség, illetve, ha egy vezető alkalmazza, akkor ő képes kettő beavatottal együtt használni, vagyis ott már három emberről beszélünk.
Animágia ℘ Minden vadász rendelkezik egy szimbólummal. Ezek a szimbólumok egy bizonyos állatot jelképeznek. A varázslattal ezeket az állatokat lennének képesek megidézni szellem alakban. Az így megidézett állat a vadász minden parancsát követi. Leginkább figyelemelterelésre alkalmazhatóak, de a lefegyverzés sem okoz nekik gondot. A lény olyan méretben létezik, mint amekkora a valóságban is az adott állat. Támadni is ekképpen tud. Rövid ideig alkalmazható, amint bevégezte a dolgát, el is tűnik.
Kölcsönhatás ℘ A vezetők egyedi képességeire használható. az adott beavatott a varázslat segítségével képes a vezető egyedi képességét alkalmazni. Egy kapocs jön létre a két fél között. Hátulütője az egésznek, hogy míg a beavatott a képességet alkalmazza, addig a vezető a koncentráció miatt mozdulatlan és egyben sebezhető is.
Az öt képesség között hármat támadó jelleggel tudnak alkalmazni a beavatottak, kettőnél inkább az információszerzésre lehet használni.
Támadó képességek:
Amelia képessége a
„Fájdalomátvitel”. A beavatott a saját fájdalmát tudja átruházni az ellenfelére. Például, ha egy kést szúr a saját combjába, azt ő nem fogja érezni a képesség alatt, mivel az ellen fog üvölteni a fájdalomtól. Azonban ez a képesség egyfajta kétélű fegyver. A varázslat végeztével a fájdalmat újra érzékelni fogja a beavatott. Ezért bölcsen használd.
Larissa képessége az
„Anti Regeneráció”. A beavatott képes az ellenfelén bármilyen régi, illetve gyógyulásban lévő sebet felszínre hozni/visszafordítani. Képes rosszabbra fordítani azokat.
Isaac képessége az
„Illúziókeltés/Emlékmódosítás”. A beavatott képes elhitetni az ellenfelével például, hogy egy adott állattól fél és illúzió segítségével meg is idézheti az állatot. A lehetőségek, szinte határtalanok. Minden csak a beavatott képzeletén múlik.
Információszerzős képességek:
Blair képessége az
„Igazságszérum”. A beavatott bölcsen alkalmazva kiszedhet, akár titkokat az adott személyből. Leginkább kihallgatásoknál érdemes ezt a képességet alkalmazni.
Castiel képessége a
„Pszichometria”. A beavatott bármilyen tárgy segítségével képes az adott személy múltbeli szerepéről megtudni, amit szeretne. Persze, az adott tárgynak kapcsolódnia is kell a személyhez. Egy személyes tárgy, vagy valami hasonló. Azzal a tárggyal nem fog működni, ami az adott személy életében nem volt jelen.
A vezetők speciális képességei
A varázslatok csak és kizáróan több embert igényelnek. Ha esetleg egy adott képességhez nem áll rendelkezésre annyi vezető, amennyit a varázslat megkövetel, abban az esetben helyettesíthető egyetlen egy beavatottal is. Meglehet, hogy egy beavatott sem érhető el, akkor viszont valamelyik vezető alkalmazhatja a
"Regália" képességet, mellyel pótolni lehet a hiányzó tagot. A képességek a vezetőket nem veszélyeztetik, maximum felszíni sérülést szenvednek el. Azonban a beavatottakra nagyon is veszélyesek a képességek. Nem kerül az életükbe, de napokra kómába kerülnek.
Hangrobbanás ℘ (2 vezető) A varázslathoz a legfontosabb, hogy szinkronban kell lennie a két vezetőnek. Konkrétan a képesség kezdetekor egymásra hangolódnak a vezetők. Nagyon erős kötelék jön létre a két fél között. Amint sikeres volt a „szinkronizálás” és érzik egymás erejét, az igét kimondva aktív a képesség. „Sync, activated!”
Ahogy sikerrel járnak, a hangszálaik megerősödnek és hanghullámot tudnak magukból kibocsátani. Ezek nagy erejű hanghullámok, illetve nagyon magas frekvencián vannak. Bármilyen lény hallására káros. Ebből a szempontból a legjobb lefegyverző varász, mivel akit/amit elérnek a hullámok, azokat a földre kényszerítik.
Villámcsapás ℘ (3 vezető) A három vezető háttal áll egymásnak háromszöget alkotva, körülbelül egy méter távolságra egymástól. Hatalmas koncentráció után, a hátuk mögött megjelenik egy energiagömb. Az erő, melyet összegyűjtöttek, átjárja a testüket, illetve össze is köti őket egymással. Kéken kezd izzani a szemük és amint a karjukat előre nyújtották, a gömb segítségével az erő keresztül megy a tagjukon és az ujjaikba áramlik. Ezután villámokat tudnak szórni a kezükből.
A varázslat hátulütője, hogy limitált ideig alkalmazható. Addig, amíg a gömb „életben” marad. Ugyanis a megidézett gömb élettartama a képesség használatával csökken. Tehát minél többet használják, annál hamarabb fogynak ki a gömb adta energiából. A gömb megszűnik, így a varázslatnak is vége lesz.
Földrengés ℘ (4 vezető) Négyzet alakzatban helyezkednek el a vezetők. Mind a négy vadász szimbolizálja a terület négy sarkát. A vadászok koncentrációba kezdenek, majd amint körülveszi őket egy fehér aura a karjukat kitárva az alakzat szomszédos sarkánál lévő vadász felé nyújtják. igét mondanak: "Et vocavi vos: Terra, ad auxilium me! Una cum malo consummare!", majd a varázslat összeköti őket. Miután létrejött a kapocs, a mezőn belül a talaj megremeg, végül egyre erőteljesebb lesz. Addig fajul a dolog, míg a föld teljesen meg nem nyílik. Rövid időre, egy hihetetlenül mély lyuk keletkezik. Az ellen belezuhan, majd a föld ismét összeáll.
Napkitörés ℘ (5 vezető) A vezetők kört alkotnak, majd mind az öten elmormolják az igét: „Et vocavi vos Lux, ut me adiuvet. Ne dissipes illud!”
Végül a koncentráció után, fehéren kezd izzani a szemük és a kör közepétől kezdve, egy jó 20 méter átmérőjű területen, hatalmas fény keletkezik. A fény mindent magába nyel, tehát ami/aki a területen belül marad, az megsemmisül. A vezetőket nem emészti el a fény használat közben.
Előfordulhat, hogy nincsenek együtt a vezetők mind az öten, így a helyettesítés adott. A hatás egy fokkal gyengébb lesz, viszont még mindig hasznos lehet a képesség.